Tu podaj tekst alternatywny Tu podaj tekst alternatywny

Search engine optimization, powszechnie określane jako SEO, to metoda wpływania na widoczność witryny lub strony internetowej w „naturalnych” lub niepłatnych („organicznych”) wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce. Podczas gdy techniczne aspekty SEO są ważne, same w sobie nie przyniosą sukcesu Twojej stronie. Subtelne niuanse w treści witryny, doświadczenia użytkownika i modelu biznesowego są częścią procesu uzyskiwania dobrej pozycji w wynikach wyszukiwania.

SEO to tak naprawdę bardzo szeroki termin obejmujący dwie główne dyscypliny: On-Page Optimization i Off-Page Optimization. On-Page Optimization polega na optymalizacji treści i kodu witryny, aby uzyskać lepszą pozycję w wyszukiwarkach. Z drugiej strony, optymalizacja pozastronna (Off-Page Optimization) zajmuje się backlinkami i sygnałami społecznymi – pozyskiwaniem innych stron internetowych, które umieszczają linki z powrotem do Twojej witryny.

Optymalizacja poza stroną: Istnieje wiele sposobów na przeprowadzenie optymalizacji off-page. Każde działanie, które przynosi linki z autorytatywnych stron internetowych na ten sam lub podobny temat jest świetne dla rankingów Twojej strony. Obejmuje to gościnne blogowanie na odpowiednich stronach, komentowanie powiązanych blogów i zdobywanie wysokiej jakości linków z nich (social bookmarking), tworzenie infografik, które można udostępniać na różnorodnych stronach. Więcej na temat marketingu znajdziesz na stronie https://medialis.pl/ .