Tu podaj tekst alternatywny Tu podaj tekst alternatywny

Z pewnością istnieje wiele sposobów promowania firmy i zwiększania jej widoczności w sieci. Niezależnie od tego, którą formę promocji wybierzesz, musisz liczyć się z przeprowadzaniem audytu Google Ads.

Właściciele stron internetowych dość często narzekają na słabe wyniki z kampanii reklamowej, mimo że na promocję przeznaczyli bardzo dużo środków. Jeśli chcesz się dowiedzieć, co tak naprawdę powstrzymuje zainteresowanie użytkowników Twoją witryną, przeprowadź na swoim profilu Google Ads audyt

W tym wpisie wyjaśnimy Ci, na czym on polega.

Czym właściwie jest audyt Google Ads?

Jeśli korzystasz z konta w Google Ads i tworzysz własne reklamy, musisz pamiętać o przeprowadzaniu audytu. Jest to sposób na zauważenie i poprawienie wszelkich niedociągnięć, które mogą się pojawić na Twojej stronie.

Audyt Google Ads jest narzędziem do badania skuteczności dotychczasowych działań związanych z płatnymi reklamami w wyszukiwarce. Jest to usługa, w ramach której doświadczeni eksperci w agencji SEO sprawdzają skuteczność płatnych kampanii reklamowych Google. To narzędzie posiada szeroki zakres badań, analiz, testów i innych działań, co pozwala na znalezienie błędów, które uniemożliwiają kampaniom osiągnięcie wyznaczonego celu. Specjalistyczne narzędzia mogą wykryć czynniki, które prowadzą do niskiej widoczności reklam oraz niskiego współczynnika konwersji.

Jeśli zaczniesz kontrolować swoje konto Google Ads, będziesz mógł zweryfikować wszystkie obszary, które mają wpływ na skuteczność Twoich reklam. Nie ma jednak określonej metody weryfikacji konkretnej kampanii. Każdy doświadczony specjalista posługuje się własnymi, sprawdzonymi technikami i korzysta z najbardziej przydatnych w jego opinii narzędzi. Jeśli wszystko odbywa się zgodnie z zasadami wyszukiwarek, nie ma się czym martwić. 

Koszty przeprowadzenia dobrego audytu Google Ads mogą się różnić w zależności od popularności strony, aktualnego stanu utworzonej kampanii reklamowej oraz ogólnego nakładu pracy specjalisty. Jednak ceny wahają się od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych. Czasami sprawdzenie i znalezienie wszystkich błędów zajmuje kilka godzin, innym razem może to potrwać nawet kilka dni, przez co koszty zaczynają wzrastać.

Podsumowanie

Regularne testowanie i optymalizowanie swojej kampanii Google Ads to świetny sposób na obniżenie kosztów, które wiążą się z tworzeniem reklam w Google, a także na zwiększenie trafności przekazu. Audyt Google Ads pomoże Ci osiągnąć cele przy najniższych kosztach, dlatego, jeśli jeszcze nie przeprowadzałeś audytu na swojej stronie, najwyższy czas to zmienić!